טרנדים של שופינג ו-קניות אונליין 2019, איך יראה עולם הקניות השנה ובהמשך?

טרנדים של שופינג ו-קניות אונליין 2019, איך יראה עולם הקניות השנה ובהמשך?

כל שנה חדשה מביאה עימה טרנדים חדשים בתחום הקניות והצרכנות. אלה לא פסחו כמובן גם על שנת 2019 שכמעט בלי לשים לב כבר נמצאת בשליש השני שלה. תחום קניות האונליין הולך ותופס תאוצה ובפרט כשמדובר בעסקאות מהנייד האישי שלנו. רכישות אונליין באמצעות המובייל, אליו נדמה כולנו מחוברים כמעט בכל זמן נתון, הולכת ומתרחבת ואף הפכה לתחום מחקר של ממש בשנים האחרונות. סקרנו עבורכם את המגמות המובילות לשנה זו במסע הקניות שלכם ברשת מזווית הראייה של החנויות והמוכרים אונליין.

הנייד האישי כאמור משחק תפקיד מרכזי יותר ומכאן שגם הקמעונאים צריכים לעשות את שיעורי הבית שלהם. כלומר, לסקור ולבחון את הרגלי הצריכה והקנייה של ציבור הקונים מהטלפונים החכמים. לפני כל זה, הם יהיו חייבים השנה ומעתה, לבדוק את הרגלי הגלישה של אותם רוכשים, בעצם של כולנו. על הידע הזה יצטרכו הקמעונאים לדעת להלביש תוכן שיווקי נכון, מותאם אישית, כמו גם אלמנטים נוספים שיחברו בין כל אבני הבניין של אותו מוצר.

היכולת להעביר את המסר בצורה קליטה ומהירה ובצורה שתתאים בול לקהל היעד, היא אחד האתגרים הגדולים בתקופה של גלובליזציה מסחרית. על כן, הקמעונאים שייטיבו לספר את סיפור המותג שלהם בצורה קלילה, תמציתית וחוייתית, הם גם אלה שיצאו נשכרים תדמיתית וכלכלית בסופו של דבר.

המושג ' instagrammable ' אומר למעשה הכל. היכולת לייצר ולהעלות מודעות והתרגשות הינה נדבך חשוב בעבור קמעונאים העוסקים בין השאר במחקר ואיסוף נתונים. יותר חלונות קופצים ואטרקטיביים ויותר הכוונה לחנויות אונליין שופעות באירועים, הם חלק ממגמה הולכת ומתרחבת שגורמת לנו לגלוש ולהנות מהרגע.

מי לא שמע על Black Friday או יום הרווקים. חגי הקניות ברשת הם כבר מזמן חגיגה גלובלית הזוכה להד תקשורתי עצום ונרחב. ועל כן הם מהווים קרקע פורייה לחנויות ולמוכרים. אלה מהם שמשכילים למנף את אותם 'חגים' מבחינה שיווקית, גם יוצאים נשכרים ובגדול. ביום הרווקים האחרון, גרף אתר הקניות הפופולרי 'עליבאבא' כ31 מיליארד דולר ביום קניות אחד ויחיד! נדמה שב-2019 המספרים לא הולכים להצטמצם אלא להיפך.

שימור לקוחות הוא תחום רחב בפני עצמו בענף המכירות ובפרט כשמדובר בקניות ברשת. צרכנים שחוו קנייה מוצלחת ומהנה במקום מסויים, ייטו לחזור לאותו אתר/חנות בסבירות גבוהה. על כן, קמפיינים שיווקיים ברשת יותר ויותר מתחשבים בכל מחזור החיים של הגולשים ועוקבים אחר פעילותם ברשת גם אחרי שלב הקנייה על מנת לאסוף כמה שיותר נתונים על צרכי הלקוח והרגלי הקנייה שלו לשם שימור ובניית נאמנות מולו.

אין ספק שבשנה הנוכחית, ישברו שיאי רכישה אונליין ועושה רושם שהשמים הם באמת הגבול, הן בעבור הקמעונאים והן בעבור ציבור הגולשים. רכישות אונליין הן לרוב יעילות, קצרות וחסכוניות ביותר. אם רוכשים עם קאשבק , הקנייה כדאית עוד הרבה יותר - בעבור כל רכישה, אתם מקבלים מהחנות כסף ישירות לחשבון שלכם איתו אתם יכולים להמשיך ולקנות בזול.